Reklamace a Odstoupení od smlouvy

Provozovatelem webu sedmikraskaplzen.cz je společnost Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s.,

Právní minimum - plné znění najdete v Obchodních podmínkách v článku VII.

Přípravky či produkty, které můžete nakoupit v internetovém obchodě www.sedmikraskaplzen.cz NEJSOU určeny k léčbě nemocí. Nacházejí využití v oblasti kosmetických přípravků pro ochranu, čištění a zlepšení stavu pokožky, v případě potravních doplňků nahrazují nedostatek určitých látek, jako jsou vitaminy, minerály, stopové prvky apod. Zodpovědnost za jejich působení nese výrobce. V případě dlouhotrvajících potíží a zhoršování zdravotního stavu se obraťte na lékaře či lékárníka. 

Služby, digitální produkty a ČLENSKÁ SECKCE slouží pouze pouze k informativnímu charakteru. Webová stránka ww.sedmikraskaplzen.cz společnosti Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s. neposkytuje lékařské, léčebné ani žádné jiné odborné poradenství, nemá za cíl nahradit odbornou lékařskou péči a neměla by být tak ani chápana. Informace jsou na těchto stránkách průběžně aktualizovány, nepřijímáme právní odpovědnost za uvedené údaje. Žádné z informaci nelze chápat jako "odborná doporučení" na základě zdravotního, školského nebo právního systému. Jsou to jen naše osobní zkušenosti! Pokud chce někdo nějaké zde uveřejněné názory aplikovat ve svém životě, činí tak na základě vlastního rozhodnutí, vlastní zodpovědnosti a s vědomím, že za jejich formu a způsob využití nemůžeme přijmout žádnou právní odpovědnost!

Pravidla pro komunikaci:

Pokud potřebujete provozovateli webu sdělit nějakou informaci, použijte prosím e-mailovou adresu: info@sedmikraskaplzen.cz 

Kontaktní údaje:

e-mail: info@sedmikraskaplzen.cz nebo ochod@sedmikraskaplzen.cz

adresa: U Bachmače 4, Plzeň 32600

telefon: + 420 725 07 33 77.

Politika ochrany soukromí

Pokud se návštěvník rozhodne pro nákup, musí uvést svoje identifikační údaje, tj. jméno, adresu, telefon a e-mail. Tyto údaje jsou nutné k odeslání zásilky. Údaje jsou využívány pouze pro potřeby provozovatele a nejsou poskytovány jinému subjektu. Vážíme si Vaší důvěry a data pečlivě chráníme. Informace shromažďujeme proto, abychom Vám mohli poskytnout ty nejkvalitnější služby. Další podrobnosti v rámci GDPR najdete ZDE.

Reklamace - reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout bez zbytečného odkladu a o zjištěných vadách informovat co nejdříve prodávajícího. Oznámení o zjištěných vadách musí kupující učinit u prodávajícího písemně (e-mailem) či telefonicky ve lhůtě do 5 dnů od převzetí zboží. V písemném oznámení musí kupující uvést zjištěné vady, tj. musí uvést, o jaké vady se jedná a jak se projevují. Písemné oznámení o zjištěných vadách uplatňuje kupující v provozovně provozovatele: Sedmikráska pro zdraví Plzeň, U Bachmače 4, 320 00 nebo prostřednictvím e-mailové adresy: obchod@sedmikraskaplzen.cz. K reklamaci je potřeba předložit kopii faktury na zboží, jehož vady jsou reklamovány. Pro dohledání nám stačí číslo faktury. 

U digitálních dokumentů a členství v ČLENSKÉ SEKCI: 

Kupující reklamaci může uplatnit v případě, kdy dodaný digitální produkt obsahuje viditelnou, dokazatelnou vadu. Pro účely těchto Podmínek se vada rozumí zejména jako technická či obsahová nesrovnalost, která znemožňuje nebo značně komplikuje užívání produktu podle jeho účelu jako je špatný formát dokumentu či nečitelnost dokumentu. V případě, že Vám pošleme formát, ve kterém Vám to nelze otevřít, informujte nás. Pokusíme se tento problém co nejrychleji napravit. Reklamace charakteru, že se vám nelíbil či jiné důvody nebereme v potaz a nebereme jako předmět odstoupení od Smlouvy. Pokud jste se již přihlásil po zaplacení členství v ČLENSKÉ SEKCI, nemůže být vaše reklamace akceptovaná. Již jste čerpal informace z této ČLENSKÉ SEKCE.

Jak postupovat, když po převzetí balíku zjistíte, že je obsah rozbitý a kurýr je již pryč:

  • Je potřeba udělat Reklamační řízení se Zásilkovou dle jejich instrukcí, které najdete na jejich stránkách a informovat nás o průběhu.

Pokud při přebírání zásilky vidíte, že by mohl být poškozený (např. vyteklá tekutina apod.), BALÍK NEPŘEBÍREJTE. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. O průběhu ze strany Zásilkovny vás budeme informovat do 3 dnů od obdržení reklamace. 

Záruka vrácení peněz u zboží a služeb

Jestliže zjistíte bezprostředně po obdržení zboží, služeb, že vám z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje nebo je nechcete, máte možnost jej vrátit. Peníze vám budou vráceny bankovním převodem.

             Záruka vrácení peněz u zboží

  •  je nutné poslat vyplněné potvrzení o zpětné zásilce - odstoupení od smlouvy (dokument ke stáhnutí dole na stránce). Toto odstoupení musí být odesláno ve lhůtě 14 dnů od obdržení zásilky. Od zaslání tohoto odstoupení pak beží další 14 denní lhůta, ve které nám musí být zboží doručeno zpět.

Zboží zašlete na adresu: Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s., U Bachmače 4, 326 00, tel: 725 07 33 77

Pokud při přebírání zásilky vidíte, že by mohl být poškozený (např. vyteklá tekutina apod.), Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka. Prodávající se zavazuje informovat zákazníka nejpozději do tří dnů od obdržení reklamace, o postupu a vyřízení. 

Podmínky:

Zboží by mělo být schopné dalšího prodeje. V případě rozbaleného a otevřeného zboží, které není kompletní, jsme nuceni vrácenou cenu krátit.

Zboží zasílejte pouze běžnou balíkovou poštou, dobírkou nebude přijato.

Zboží zašlete na adresu: Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s., U Bachmače 4, 326 00, tel: 725 07 33 77

Odstoupení od smlouvy 

- celé znění podmínek naleznete v Obchodních podmínkách článek VI. 

Právní minimum:

  • U digitálních produktů či vstupu do ČLENSKÉ SEKCE, které jsou dodávány elektronicky, není možné odstoupit od smlouvy či vrátit produkt z důvodu změny názoru Kupujícího, neboť z důvodu charakteru digitálního obsahu nemůže být zajištěno vrácení digitálního produktu. Jde to pouze v případě, že jsme Vám vstup do Členské sekce zatím neumožnili (nezaslali přihlašovací údaje a zadání hesla) či digitální dokumenty nezaslali na vaši elektronickou adresu.
  • U služby (poradenství on-line, frekvenční terapie, biorezonance, červené světlo, Bemer terapie) je možné odstoupit od smlouvy do 2 dnů od zaplacení na účet Prodávajícího, pokud tato služba ještě nebyla poskytnuta Kupujícímu. 
  • V případě zboží či služby vyrobeného podle vašich požadavků nebo přizpůsobeného vašim osobním potřebám právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nemáte. I přesto se vám však budeme snažit vyjít maximálně vstříc s vašimi případnými námitkami.

  • Pokud byste se rozhodli odstoupit od Smlouvy, můžete využít formulář, který naleznete dole pod tímto článkem.
  • Do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vám vrátíme částku odpovídající kupní ceně zboží včetně nákladů na dodání ve výši odpovídající nejlevnějšímu možnému způsobu dodání, a to stejným způsobem, jako jsme ji od vás přijali, nedohodneme-li se jinak. Je ale potřeba, abyste nám nejpozději ve stejné lhůtě zaslali nebo předali zakoupené zboží či službu (postačí, když v této lhůtě zboží odešlete). Zboží musí být vráceno kompletní, s veškerým příslušenstvím, nejlépe v původním obalu (obal však není povinný).
  • Vrácené zboží musí být nepoškozené a neznečištěné. Zboží nesmí jevit známky více než běžného opotřebení či poškození s ohledem na nutné seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. To znamená, že po převzetí zboží si ho můžete vyzkoušet maximálně tak, jak byste si ho vyzkoušeli v kamenné prodejně. Máme právo posoudit, zda je vrácené zboží nepoškozené, neporušené a nepoužité a zda jste nezpůsobili jiným nakládáním, než je nutné s ohledem na povahu, vlastnosti a funkčnost zboží, snížení hodnoty tohoto zboží. Pokud zboží použijete v rozporu s tímto odstavcem a způsobíte na něm škodu, jsme oprávněni jednostranně započíst náš nárok na úhradu škody vzniklé na zboží (náklady na uvedení zboží zpět do stavu, ve kterém ho budeme moci prodat dalším zákazníkům) oproti vašemu nároku na vrácení kupní ceny zboží.
  • Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy.
  • Nejsme povinni vrátit vám přijaté peněžní prostředky do té doby, než nám bude zboží doručeno zpět anebo než prokážete, že bylo odesláno zpět na naši adresu.
  • Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezúplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezúplatné plnění.

Záruka vrácení peněz u služby či digitálních dokumentů

  • Poradenství on-line, frekvenční terapie, biorezonance, červené světlo, které nebylo ze strany Prodávajícího ještě vykonáno -  můžete uplatnit 14 dnů od zakoupení.

  • V ČLENSKÉ SEKCI jste se ještě nepřihlásil - můžete uplatnit do 2 dnů od zakoupení

  • Digitální dokument z naší strany nebyl odeslán do vaší elektronické pošty - můžete uplatnit do 2 dnů od zakoupení

Údaj o datumu zakoupení najdete v daňovém dokladu.

Zboží, včetně všech dárků, musí být zasláno nebo osobně doručeno na adresu: Sedmikráska pro zdraví Plzeň, U Bachmače 4, Plzeň. Zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku.