Obchodní podmínky
zásilkového prodeje, prodeje služeb (biorezonance, on-line konzultace, červené světlo, Bemer terapie či ČLENSKÁ SEKCE) či také digitálních dokumentů
Provozovatel e-shopu:
Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s.
Se sídlem: U Bachmače 4, Plzeň
IČO: 09784292
tel.: +420 725 07 33 77 / email: info@sedmikraskaplzen.cz nebo obchod@sedmikraskaplzen.cz
NEPlátce DPH
Spolek vedený na L 9757 u Krajského soudu v Plzni pro prodej služeb a zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.sedmikraskaplzen.cz
Důležité informace: Webová stránka ww.sedmikraskaplzen.cz společnosti Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s. neposkytuje lékařské, léčebné ani žádné jiné odborné poradenství, nemá za cíl nahradit odbornou lékařskou péči a neměla by být tak ani chápana. Informace jsou na těchto stránkách průběžně aktualizovány, nepřijímáme právní odpovědnost za uvedené údaje. Žádné z informaci nelze chápat jako "odborná doporučení" na základě zdravotního, školského nebo právního systému. Jsou to jen naše osobní zkušenosti! Pokud chce někdo nějaké zde uveřejněné názory aplikovat ve svém životě, činí tak na základě vlastního rozhodnutí, vlastní zodpovědnosti a s vědomím, že za jejich formu a způsob využití nemůžeme přijmout žádnou právní odpovědnost!
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup prostřednictvím internetového obchodu www.sedmikraskaplzen.cz. Kupující odesláním objednávky stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a souhlasí s nimi. Provozovatel tohoto internetového obchodu je společnost: Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s. se sídlem U Bachmače 4, Plzeň, 326 00, Česká republika, identifikační číslo: 09784292 (neplátce DPH), zapsaný spolek vedený na L 9757 u Krajského soudu v Plzni, Číslo účtu 123-3466210257/0100.
Definice pojmů:
PRODÁVAJÍCÍ – prodávajícím se rozumí společnost, která prodává nabízené zboží či službu v tomto internetovém obchodě - Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s.. (www.sedmikraskaplzen.cz)
KUPUJÍCÍ – fyzická nebo právnická osoba, která kupuje zboží či službu od prodávajícího na základě kupní smlouvy.
SMLOUVA – dohoda mezi kupujícím a prodávajícím. Prodávající se zavazuje, že dodá zboží či službu kupujícímu a kupující se zavazuje uhradit stanovenou kupní cenu zboží či služby.
ZBOŽÍ, SLUŽBA – zbožím se rozumí veškerý sortiment výrobků, produktů a případně nabízených služeb (poradenství on-line, frekvenční terapie, biorezonance, červené světlo, digitální dokumenty a vstup do ČLENSKÉ SEKCE) které jsou uvedeny v internetovém obchodu (e-shopu) Prodávajícího, který je provozován na internetové adrese www.sedmikraskaplzen.cz.
OP – tyto obchodní podmínky
ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU - zboží či služba při převzetí kupujícím není ve shodě se smlouvou.
I. Kdo jsme a co děláme
- V těchto všeobecných obchodních podmínkách vás informujeme o tom, jak funguje e-shop https://www.sedmikraskaplzen.cz , jak se u nás objednává a platí nebo kam se můžete obrátit v případě reklamace nebo jakýchkoliv nejasností. Skrze náš e-shop nabízíme doplňky stravy, služby v podobě poradenství či digitální produkty. Dále zde najdete, jak u nás funguje Členská sekce a její pravidla dodržování.
- Použitím webových stránek a zadáním objednávky Kupující bezpodmínečně vyjadřuje svůj souhlas s těmito Obchodními podmínkami, přičemž případné neznalosti či odlišné ujednání s Prodávajícím se nepovažují za ospravedlnění porušení Podmínek.
- Prodávajícím je společnost Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s., Se sídlem: U Bachmače 4, Plzeň, IČO: 09784292 ,tel.: +420 725 07 33 77 / email: info@sedmikraskaplzen.cz nebo obchod@sedmikraskaplzen.cz, NEPlátce DPH, spolek vedený na L 9757 u Krajského soudu v Plzni ("my"), která prostřednictvím svého e-shopu umístěného na https://www.sedmikraskaplzen.cz/ ("e-shop") inzeruje a prodává své zboží či služby.
- Naši zákazníci, kterými jsou podnikatelé i spotřebitelé ("vy"), s námi mohou prostřednictvím e-shopu uzavřít kupní smlouvu ("Smlouva").
- Pokud u nás nakupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání (nenakupujete "na IČO"), jste v roli spotřebitele. Naše zákony vám tím dávají některá zvláštní práva, o kterých si přečtete dále v těchto všeobecných obchodních podmínkách.
- Cílem těchto všeobecných obchodních podmínek (" Podmínky ") je vysvětlit vám, jaká máme vzájemná práva a povinnosti vzniklá v souvislosti nebo na základě Smlouvy uzavírané mezi námi prostřednictvím e-shopu a informovat vás o nich. Kromě těchto podmínek se také v našem vztahu řídíme českými zákony, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, pokud jste spotřebitel. Ustanovení Podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto Podmínek.
- Všechny informace, které nám sdělíte, jsou důvěrné a bude s nimi tak zacházeno. Zpracováváme také některé vaše osobní údaje. O tom, proč tak děláme a jak je chráníme, se můžete dočíst zde.
II. Uživatelský účet do placené ČLENSKÉ SEKCE
Na našich webových stránkách si můžete zakoupit a založit svůj uživatelský účet do ČLENSKÉ SEKCE. Prostřednictvím uživatelského účtu máte veškeré informace ČLENKÉ SEKCE k dispozici. Prosíme o přečtení těchto pravidel.
- Při registraci nezapomeňte na to, že jste povinni uvádět správné a pravdivé údaje a při jakékoliv jejich změně jste povinni je aktualizovat. Údaje, které uvedete v uživatelském účtu, považujeme za správné.
- Uživatelský účet je zabezpečen přihlašovacím jménem a heslem. Ohledně těchto údajů jste povinni zachovávat mlčenlivost. Uživatelský účet je pouze váš, neumožňujte k němu přístup třetím osobám. Za případné zneužití uživatelského účtu a předávání informace třetí straně nesete odpovědnost.
- Pokud došlo, nebo by mohlo dojít, k odcizení informací potřebných pro přístup do vašeho uživatelského účtu nebo k jeho zneužití, bezodkladně nás o tom informujte.
- Vezměte, prosím, na vědomí, že jsme oprávněni váš uživatelský účet zrušit, zejména pokud již z Vaší strany nebude prodloužen. To znamená vyprší doba, po kterou jste získal přístup nebo pokud porušíte své povinnosti ze Smlouvy nebo těchto Podmínek. Pokud vám budeme chtít uživatelský účet smazat dříve pro porušení pravidel, vždy vás o tom budeme dopředu informovat.
- Vezměte, prosím, na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení.
- veškeré informace z ČLENSKÉ SEKCE čerpám z veřejných webových stránek: www.medicalmedium.com, youtube.com/MedicalMediumAnthonyWilliam, facebook.com/medicalmedium, instagram.com/medicalmedium.
- Všechna práva k obsahu v naší ČLENSKÉ SEKCI (videa, audio nahrávky, PDF dokumenty) náleží jen těm, kteří si zaplatili členství. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat videa či audionahrávky v této ČLENSKÉ SEKCI bez našeho vědomí nebo bez našeho výslovného souhlasu.
- informace v ČLENSKÉ SEKCI používejte jen pro své vlastní účely a INFORMACE nejsou předmětem šíření jiné třetí straně. Nesouhlasím s kopírování a vkládáním videí z ČLENSKÉ SEKCE do veřejného prostoru!
III. KOUPĚ ZBOŽÍ ČI SLUŽBY
Pokud se vám zalíbilo některé námi nabízené zboží či služba a máte zájem si jej koupit, seznamte se s níže popsaným procesem objednávky zboží či služeb.
- Náš e-shop obsahuje všechny potřebné informace o zboží či službách. I přesto s vámi můžeme uzavřít Smlouvu za podmínek, které si sjednáme individuálně.
- Vezměte, prosím, na vědomí, že veškerá prezentace zboží či služby na e-shopu je pouze informativního charakteru a nejsme povinni uzavřít s vámi ohledně tohoto zboží Smlouvu.
- Naše zboží či službu si můžete objednat na e-shopu prostřednictvím formuláře, který obsahuje zejména informace o zboží či službě, ceně, způsobu úhradu ceny a údaje o požadovaném způsobu dodání zboží či služby a o nákladech s tím spojených. Objednávku vytvoříte kliknutím na tlačítko "Koupit a zaplatit" (" Objednávka "). Před odesláním Objednávky můžete libovolně měnit a doplňovat veškeré zadané údaje.
- Zadáním objednávky Kupující potvrzuje, že před jejím odesláním se řádně seznámil s obsahem těchto Podmínek a výslovně je akceptuje.
- Poté, co obdržíme vaši Objednávku, potvrdíme vám její přijetí na váš e-mail. Smlouva je mezi námi uzavřena okamžikem doručení potvrzení o přijetí Objednávky na váš e-mail , nikoliv už samotným odesláním Objednávky z vaší strany. Pokud bude charakter Objednávky neobvyklý (např. vysoká cena či velké množství), můžeme vás kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení Objednávky. V takovém případě bude Smlouva mezi námi uzavřena až okamžikem doručení tohoto potvrzení. Uzavřením Smlouvy se zavazujete za zboží zaplatit. V případě Objednávky učiněné telefonicky vám písemně potvrdíme její obsah a Smlouva je mezi námi uzavřena okamžikem doručení písemného potvrzení, že s Objednávkou souhlasíte.
- V Objednávce jste povinni uvádět pravdivé a úplné informace. V případě sdělení nebo uvedení nepravdivých nebo neúplných informací neodpovídáme za újmu tím způsobenou.
- Náklady, které vám vzniknou v souvislosti s komunikací na dálku, jako například náklady na internetové připojení nebo telefon, si hradíte sami a nijak se neliší od standardní sazby vašeho operátora nebo poskytovatele internetového připojení.
- Pokud by došlo ke zjevné technické chybě na naší straně při uvedení ceny zboží či službě na e-shopu nebo v procesu Objednávky, budeme vás o chybě co nejdříve informovat a zašleme vám e-mail s novou nabídkou. Ta se považuje za nový návrh Smlouvy. Smlouva je v tomto případě uzavřena doručením vašeho potvrzení, že s novou nabídkou ceny zboží souhlasíte. V případě, kdy již mezi námi byla uzavřena Smlouva s takto zjevně chybnou cenou, jsme oprávněni od ní odstoupit.
- Pokud byste Objednávku zaplatili ještě před doručením potvrzení o jejím přijetí a k potvrzení by nakonec vůbec nedošlo (např. kvůli vyprodání zboží) či službě, pak vám celou zaplacenou částku vrátíme, a to nejpozději do 10 pracovních dnů od jejího připsání na náš účet. Tato lhůta je dodržena i podáním příkazu k úhradě nebo poštovní poukázky.
IV. Platební podmínky
Níže si můžete přečíst, jak nám můžete za zboží či službu zaplatit.
- U veškerého zboží či služby, nákladů na dopravu a balného je na e-shopu i v Objednávce vždy uvedena cena i veškerých dalších poplatků ("cena zboží či služby").
- Kupní smlouva na zboží či poskytování služby vzniká okamžikem přijetí objednávky Kupujícího na jeho e-mailovou adresu (Kupující vyplnil v objednávkovém formuláři) a úspěšným zpracováním platby, přičemž potvrzení o uzavření smlouvy je zasláno Kupujícímu též na jeho e-mailovou adresu.
- Vezměte, prosím, na vědomí, že změny cen zboží či služby, dopravy jsou plně v naší dispozici a jakékoliv další provedené změny nemají vliv na již uzavřené Smlouvy, nebude-li mezi námi v konkrétním případě sjednáno jinak.
- Cenu zboží či služby můžete zaplatit způsoby uvedenými zde.
- Pokud budete platit bankovním převodem, prosíme vás o uhrazení ceny zboží společně s uvedením správného variabilního symbolu platby, kterým je číslo Objednávky. Pokud tento variabilní symbol nezadáte, může se stát, že se nám platba ceny zboží či službu nespáruje se Smlouvou a zboží vám nebude odesláno včas.
- V případě bezhotovostní platby se cena zboží či služby považuje za zaplacenou okamžikem připsání příslušné částky na náš účet. Zboží vám odešleme neprodleně poté, není-li domluveno jinak.
- Pro každou platbu vám vystavíme fakturu – daňový doklad, která bude vždy splňovat požadavky právních předpisů a bude Vám zaslána na e-mail uvedený v Objednávce.
V. Doručení zboží či služby
V tomto článku se dočtete, kdy a jak vám bude zboží doručeno.
- Zboží či službu vám zašleme prostřednictvím doručovací služby dle vašeho výběru (jejich přehled najdete zde). Pokud se jedná o digitální produkty, ty Vám zašleme po zaplacení na vaši elektronickou poštovní adresu, kterou jste uvedl při Objednávce. Hned jak budeme mít platbu na bankovním účtu zasílám přístupové údaje odkazy či digitální dokumenty zasíláme bez zbytečného odkladu.
- Pokud si u nás zaplatíte službu, zavolejte si a objednejte si termín konání. V rozhovoru si stanovíme čas, datum a způsob, jakým konzultaci provedeme. Konzultace má dobu splatnosti 1/2 roku od vydání daňového dokladu.
- Pokud vámi objednané zboží či služba bude skladem, odešleme ho co možná nejdříve.
- Pokud vámi objednané zboží či služba nebude skladem, budeme vás o tom neprodleně informovat a zároveň vás seznámíme s přibližnou dodací lhůtou. Pokud s touto dodací lhůtou nebudete souhlasit, máte právo odstoupit od Smlouvy, čímž se Objednávka zruší a my vám vrátíme uhrazenou cenu zboží či služby.
- Zboží či služba vám doručíme na místo vybrané v Objednávce, vy jste povinni ho převzít. Pokud ho nepřevezmete, budeme to považovat za odstoupení od Smlouvy. V takovém případě po vás máme právo vyžadovat náhradu vzniklých nákladů spojených s vrácením nepřevzatého zboží.
- V případě, že vám bude potřeba zboží či službu doručovat opakovaně či jiným způsobem než takovým, který jste si zvolili v Objednávce, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručením.
- Jsme oprávněni vám zboží či službu odmítnout předat, pokud – dle naší dohody – cenu zboží či dopravy neuhradíte nebo v případě, že je chyba na straně Kupujícího (při zadání špatné elektronické adresy).
- Při převzetí zboží od přepravce vám doporučujeme pečlivě zkontrolovat neporušenost obalů zboží. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu při doručování doporučujeme ihned oznámit dopravci. Takové zboží nemusíte od dopravce převzít. Rovněž vám doporučujeme dát nám o zjištěném poškození vědět a poškození zdokumentovat.
- Vlastnické právo ke zboží či službě nabýváte zaplacením celé ceny zboží či služby, nejdříve však převzetím zboží či služby. Odpovědnost za náhodnou zkázu, poškození či ztrátu zboží na vás přechází okamžikem převzetí zboží či služby nebo okamžikem, kdy jste byli povinni zboží či službu převzít, ale v rozporu se Smlouvou jste tak neučinili.
VI. Odstoupení od Smlouvy
Tento článek se vztahuje pouze na zákazníky, kteří zboží nakupují mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání (nenakupují "na IČO") – tedy na spotřebitele. Jako spotřebitelům vám zákony oproti podnikatelům poskytují značnou ochranu. Asi víte, že pokud uzavíráte Smlouvu na internetu, máte právo na odstoupení od Smlouvy do 14 dní. V některých případech se ale podmínky mohou mírně lišit, proto vás prosíme, abyste si pečlivě přečetli také následující článek.
U digitálních produktů či vstupu do ČLENSKÉ SEKCE, které jsou dodávány elektronicky, není možné odstoupit od smlouvy či vrátit produkt z důvodu změny názoru Kupujícího, neboť z důvodu charakteru digitálního obsahu nemůže být zajištěno vrácení digitálního produktu.
- Kupující může Odstoupení od smlouvy či reklamaci uplatnit v případě, kdy dodaný digitální produkt obsahuje viditelnou, dokazatelnou vadu. Pro účely těchto Podmínek se vada rozumí zejména jako technická či obsahová nesrovnalost, která znemožňuje nebo značně komplikuje užívání produktu podle jeho účelu jako je špatný formát dokumentu či nečitelnost dokumentu. V případě, že Vám pošleme formát, ve kterém Vám to nejze otevřít, informujte nás. Pokusíme se tento problém co nejrychleji napravit. Reklamace či odstoupení od smlouvy charakteru, že se vám nelíbil či jiné důvody nebereme v potaz a nebereme jako předmět odstoupení od Smlouvy.
- V případě zboží či služby vyrobeného podle vašich požadavků nebo přizpůsobeného vašim osobním potřebám právo odstoupit od Smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nemáte. I přesto se vám však budeme snažit vyjít maximálně vstříc s vašimi případnými námitkami.
- Obdobně nemáte právo odstoupit od Smlouvy dle tohoto článku, pokud zboží podléhá rychlé zkáze, má krátkou dobu spotřeby (například pokud se jedná o živé květiny), vzhledem ke své povaze bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím či službou nebo pokud se jedná o zboží či službu v zapečetěném obalu, které jste z něj vyndali a zboží není z hygienických důvodů možno vrátit.
- Pokud byste se rozhodli odstoupit od Smlouvy, můžete využít formulář, který je přílohou těchto Podmínek. Odstoupit od Smlouvy ale můžete i jakýmkoliv jednoznačným prohlášením vůči nám. Formulář je možné stáhnout zde.
- Do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy vám vrátíme částku odpovídající kupní ceně zboží (pokud se jedná o službu, která nebyla vykonána) včetně nákladů na dodání ve výši odpovídající nejlevnějšímu možnému způsobu dodání, a to stejným způsobem, jako jsme ji od vás přijali, nedohodneme-li se jinak. Je ale potřeba, abyste nám nejpozději ve stejné lhůtě zaslali nebo předali zakoupené zboží či službu (postačí, když v této lhůtě zboží odešlete). Zboží musí být vráceno kompletní, s veškerým příslušenstvím, nejlépe v původním obalu (obal však není povinný).
- Vrácené zboží musí být nepoškozené a neznečištěné. Zboží nesmí jevit známky více než běžného opotřebení či poškození s ohledem na nutné seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží. To znamená, že po převzetí zboží si ho můžete vyzkoušet maximálně tak, jak byste si ho vyzkoušeli v kamenné prodejně. Máme právo posoudit, zda je vrácené zboží nepoškozené, neporušené a nepoužité a zda jste nezpůsobili jiným nakládáním, než je nutné s ohledem na povahu, vlastnosti a funkčnost zboží, snížení hodnoty tohoto zboží. Pokud zboží použijete v rozporu s tímto odstavcem a způsobíte na něm škodu, jsme oprávněni jednostranně započíst náš nárok na úhradu škody vzniklé na zboží (náklady na uvedení zboží zpět do stavu, ve kterém ho budeme moci prodat dalším zákazníkům) oproti vašemu nároku na vrácení kupní ceny zboží.
- Náklady na vrácení zboží zpět k nám nesete vy.
- Nejsme povinni vrátit vám přijaté peněžní prostředky do té doby, než nám bude zboží doručeno zpět anebo než prokážete, že bylo odesláno zpět na naši adresu.
- Pokud jsme vám spolu se zbožím zaslali i nějaké bezúplatné plnění – dárek, jste povinni v případě odstoupení od Smlouvy vrátit i toto bezúplatné plnění.
- Zboží, včetně všech dárků, musí být zasláno nebo osobně doručeno na adresu: Sedmikráska pro zdraví Plzeň, U Bachmače 4, Plzeň. Zboží nám, prosím, neposílejte na dobírku.
VII. Reklamace - Co když zboží bude mít nějakou vadu? A jak je to se zárukou?
Vždy se snažíme dodat vám naše zboží v co nejkvalitnějším stavu, někdy se však i při vynaložení veškeré péče může stát, že zboží může být nějakým způsobem vadné. Za jaké vady odpovídáme, jak vadu vytknout a jak s tím my naložíme, si pečlivě přečtěte níže.
- Za co odpovídáme
1. Odpovídáme vám za to, že zboží při převzetí nemá vady. To znamená, že vám odpovídáme zejména za to, že zboží:
- odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
- je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž jste souhlasili;
- je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k užití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.
2. Dále odpovídáme za to, že kromě ujednaných vlastností:
- je zboží vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem;
- zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věci téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
- je zboží dodáno s příslušenstvím včetně obalu, návodu a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;
- zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které jsme vám poskytli před uzavřením Smlouvy.
Za uvedené poslední čtyři body neodpovídáme, pokud vás před uzavřením Smlouvy výslovně upozorníme, že některá vlastnost zboží či služby liší a vy s tím budete souhlasit.
3. Pokud jste si zakoupili zboží, které bylo vadné a pro svou vadu bylo zlevněno, za tuto vadu, pro kterou bylo levnější, neodpovídáme. Za ostatní vady na takovém zboží či služby ale odpovídáme.
- Do kdy můžete vytknout vadu?
1. Pokud jste spotřebitel, vytknout vadu, která se na zboží projeví, můžete do dvou let od převzetí zboží. V případě digitálního produktu do 2 dnů (neotevření dokumentu, špatné čitelné). To neplatí u zboží, na kterém je vyznačena minimální doba trvanlivosti, po kterou si zboží zachová své vlastnosti a funkce, a u kterého lze vytknout vadu maximálně do takto vyznačené doby. Má se za to, že pokud se vada projeví v průběhu jednoho roku od převzetí, zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Vadu nemůžete vytknout také u ČLENSKÉ SEKCE.
2. Pokud jste nám vytkli vadu zboží oprávněně, neběží doba pro vytknutí vady po dobu, po kterou nemůžete vadné zboží užívat.
3. Pokud jste podnikatel, svá práva z vadného plnění můžete uplatnit za předpokladu, že vytknete vadu bez zbytečného odkladu poté, kdy jste měli možnost zboží prohlédnout a vadu při dostatečné péči zjistit. Pro skrytou vadu platí totéž, současně ji ale musíte vytknout nejdéle do dvou let od převzetí zboží.
- Jak vytknout vadu? (jak reklamovat)
1. Reklamaci, prosím, uplatněte u nás, a to prostřednictvím e-mailu: info@sedmikraskaplzen.cz nebo obchod@sedmikraskaplzen.cz nebo dopisem/osobně naší adrese: Sedmikraska pro zdraví Plzeň, U Bachmače 4, 32600.
2. Formulář nebo průvodní dopis k vámi uplatňované reklamaci musí obsahovat následující náležitosti:
- vaše kontaktní údaje, popis vady (např. balení obsahuje jiné kapsle) a požadavek na způsob vyřízení reklamace (např. požaduji nový doplněk stravy);
- prokázání nákupu zboží či služby (nejlépe přiložením dokladu o koupi).
3. Zboží, které podle vašeho názoru obsahuje vadu, doručte spolu s reklamačním formulářem na výše uvedenou adresu. Reklamační formulář nám můžete doručit i elektronicky na e-mail. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, musí být čisté a kompletní, tedy s veškerým potřebným příslušenstvím, abychom mohli reklamaci posoudit.
4. Pokud jste spotřebitel, tak od nás při uplatnění reklamace obdržíte prostřednictvím elektronické pošty písemné potvrzení – reklamační protokol, sloužící jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu jsou uvedeny informace o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace požadujete a vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
- Vady zboží
1. Je-li na prodávaném zboží, na jeho obalu, v návodu připojenému ke zboží nebo v reklamě dostupné nejpozději v okamžiku uzavření Smlouvy, uvedena doba, po kterou si zboží při obvyklém použití uchová své funkce a výkonnost, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Zárukou za jakost se vám zavazujeme, že vás uspokojíme nad rámec vašich zákonných práv z vadného plnění, nebude-li zboží mít vlastnosti uvedené v prohlášení o záruce (záruční list), který vám vydáme nejpozději při převzetí věci. Vadu krytou zárukou za jakost musíte vytknout nejpozději ve lhůtě určené délkou záruční doby.
2. Zákonná práva z vadného plnění ani záruka za jakost se nevztahují na:
- opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, např. ošoupání obalu doplňku stravy;
- u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího užívání;
- vady, o kterých jste věděli při nákupu nebo které jste sami způsobili, např. pokud jste zničili dávkovač tělového oleje.
- Co můžete požadovat, když má zboží vadu?
1. Můžete požadovat odstranění vady. V době do dvou let od převzetí (pokud nejde o zboží s kratší dobou trvanlivosti) můžete zboží reklamovat a podle své volby po nás požadovat:
- dodání nové věci bez vady, nebo
- opravu věci.
2. Pokud je pro nás vámi zvolený způsob nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, právo zvolit si způsob odstranění vady nemáte. Je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné, můžeme odmítnout vadu odstranit, a to zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by zboží mělo bez vady.
3. Můžete po nás požadovat přiměřenou slevu, nebo odstoupit od Smlouvy, a to:
- pokud jsme odmítli vadu odstranit nebo jsme ji neodstranili v přiměřené době po jejím vytknutí tak, abychom vám tím nezpůsobili značné potíže;
- když se vada projeví opakovaně (zpravidla třikrát a více, posuzuje se individuálně);
- pokud je vada podstatným porušením Smlouvy;
- pokud je z našeho prohlášení nebo okolností zjevné, že vadu neodstraníme v přiměřené době nebo bez zbytečných obtíží pro vás.
4. Podstatné je takové porušení Smlouvy, o němž strana porušující Smlouvu již při uzavření Smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana Smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.
5. Nemůžete odstoupit od Smlouvy, je-li vada nevýznamná.
6. Práva z odpovědnosti za vady zboží se uplatňují u nás jako prodávajícího. Pokud je ale k opravě určený někdo jiný (např. servis), kdo je k dispozici v našem okolí nebo v místě, které je vám bližší, vytkněte vadu tomu, kdo je určen k provedení opravy.
7. Dokud nesplníme své povinnosti z vadného plnění, nemusíte nám platit dosud neuhrazenou cenu zboží nebo její část .
8. Před prvním použitím si pečlivě prostudujte návod nebo pokyny k užívání, pokud jsme vám je elektronicky nebo spolu se zbožím zaslali a řiďte se jimi. Pokud zboží poškodíte z důvodu nesprávného použití v rozporu s návodem, nebudete moci vzniklou vadu uplatnit v rámci svého práva plynoucího z odpovědnosti za vady.
9. Pokud prokážeme, že jste před převzetím zboží o vadě zboží věděli nebo ji sami způsobili, nejsme povinni vašemu nároku vyhovět.
10. Za vadu zboží se nepovažuje vada způsobená vyšší mocí.
- Vyřízení reklamace
1. Pokud jste spotřebitel, pak vás o vyřízení reklamace včetně odstranění vady budeme informovat do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s vámi nedohodneme na delší lhůtě. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máte právo odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu. Potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době jejího trvání, případně zdůvodnění zamítnutí reklamace vám zašleme elektronicky, popřípadě poštou. Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy jste si byli povinni zboží vyzvednout.
2. Pokud jste podnikatel, pak rozhodneme o vaší reklamaci co nejdříve. V přiměřené lhůtě vaši reklamaci posoudíme a zašleme vám písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a o době jejího trvání a případně zdůvodnění zamítnutí reklamace elektronicky, případně poštou.
3. Jako spotřebitel máte právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, pokud bude reklamace oprávněná a uznaná. Tyto náklady jsou chápány jako nejnižší možné. O proplacení těchto nákladů musíte požádat nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro vytknutí vady, jinak vám nemusí být přiznány.
VIII. Jak se řeší vady u kupujícího, který není spotřebitelem?
Pokud u nás nakupujete v rámci své podnikatelské činnosti nebo samostatného výkonu svého povolání, uplatní se speciální pravidla pro naši odpovědnost za vady zboží či služby. Na to, prosím, jako odborníci nezapomínejte.
1. Odpovídáme vám za vadu, kterou má věc při přechodu nebezpečí škody na kupujícího, byť se projeví až později. Vaše právo z vadného plnění založí i později vzniklá vada, kterou jsme způsobili porušením své povinnosti.
2. Pokud je plnění vadné podstatným porušením smlouvy, máte právo na:
a) odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
b) bezplatné odstranění vady opravou;
c) přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo;
d) vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.
3. Při uplatnění reklamace jste povinni nám sdělit, jaké právo jste si zvolili. Změna volby bez našeho souhlasu je možná jen tehdy, žádali-li jste opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná. Nezvolíte-li si své právo z podstatného porušení smlouvy včas, máte práva stejná jako při nepodstatném porušení smlouvy.
4. Není-li oprava nebo výměna zboží či služby možná, na základě odstoupení od smlouvy můžete požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.
5. Nezvolíte-li si své právo včas, máte práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.
6. Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, máte právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
7. Dokud neuplatníte právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupíte od smlouvy, můžeme vám dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady můžeme odstranit podle vlastní volby opravou věci nebo dodáním nové věci a tato volba vám nesmí způsobit nepřiměřené náklady.
8. Neodstraníme-li vadu věci včas nebo vadu věci odmítneme odstranit, můžete požadovat slevu z kupní ceny, anebo můžete od smlouvy odstoupit. Vezměte ale na vědomí, že provedenou volbu nemůžete změnit bez našeho souhlasu.
9. Nemůžete také odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůžete-li věc vrátit v tom stavu, v jakém jste ji obdrželi. To však neplatí v následujících případech:
a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci;
b) pokud jste použili věc ještě před objevením vady;
c) pokud jste svým jednáním nebo opomenutím nezpůsobili nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu;
d) pokud jste prodali věc ještě před objevením vady, spotřebovali jste ji, anebo jste pozměnili věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátíte nám, co ještě vrátit můžete, a dáte nám náhradu do výše, v níž jste měli z použití věci prospěch.
10. Pokud jste nám neoznámili vadu věci včas, pozbýváte právo odstoupit od smlouvy.
11. Práva z vadného plnění můžete uplatit u nás na adrese našeho sídla.
12. Záruku za jakost vám neposkytujeme, leda bychom si tak výslovně mezi sebou sjednali. V takovém případě by se naše odpovědnost řídila občanským zákoníkem.
13. Nemáte právo na náhradu nákladů souvisejících s uplatněním reklamace.
IX. Mimosoudní řešení sporů
- Pokud jste spotřebitel a dojde mezi námi ke spotřebitelskému sporu, podle zákona o ochraně spotřebitele máte právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu. K tomu se můžete obrátit na Českou obchodní inspekci (sídlem Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, IČO: 000 20 869, e-mail: adr@coi.cz). Řešení se zahájí jen na váš návrh, a to v případě, kdyby se nepodařilo vyřešit spor vzájemnou dohodou přímo s námi. Návrh můžete podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás uplatnili své právo poprvé.
- Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
X. Řešení sporů s podnikateli
- Nakupujete-li u nás v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu povolání, jste v pozici podnikatele. Pro vztahy mezi podnikateli – jako mezi námi – platí možnost sjednat si místní příslušnost soudu, který by řešil naše případné spory. Této možnosti tímto využíváme a sjednáváme, že pokud bude dle právních předpisů České republiky dána věcná příslušnost okresního soudu, bude místně příslušným soudem Okresní soud Plzeň. Případně přímo Plzeň - město.
- V každém případě ale věříme, že veškeré případné spory se nám podaří vyřešit naší vzájemnou dohodou.
XI. Závěrečná ujednání
- Tyto Podmínky jsou v českém jazyce, v českém jazyce se uzavírá i Smlouva mezi námi. Veškerá ujednání mezi námi se řídí právem České republiky.
- Veškerou písemnou korespondenci si můžeme doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Nejsme ve vztahu k vám vázáni žádnými kodexy chování.
- K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Podléháme též dozoru České obchodní inspekce, co se týče mimo jiné dodržování zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Všechna práva k našemu e-shopu, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám jako prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez našeho souhlasu.
- Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do e-shopu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením.
- V případě vyšší moci neneseme odpovědnost za škodu způsobenou v důsledku nebo souvislosti s případy vyšší moci, a pokud stav vyšší moci trvá po dobu delší než 10 dnů, jsme oprávněni od Smlouvy odstoupit.
- Znění Podmínek můžeme měnit či doplňovat, jejich aktuální znění naleznete vždy na našem e-shopu. Změnou Podmínek nebudou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Pokud jste spotřebitel, znění Podmínek účinné v době uzavření Smlouvy mezi námi vám vždy zašleme v potvrzení o přijetí Objednávky na pevném nosiči dat.
- Přílohou Podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od Smlouvy.
- Smlouvu včetně těchto Podmínek archivujeme v elektronické podobě a není veřejně přístupná. Pokud ji potřebujete, napište nám a my vám ji rádi zašleme.
- Kdykoliv nás můžete kontaktovat pomocí těchto údajů:
- Kontaktní údaje: Sedmikráska pro zdraví Plzeň, z.s., e-mail: info@sedmikraskaplzen.cz nebo ochod@sedmikraskaplzen.cz, adresa: U Bachmače 4, Plzeň 32600, telefon: + 420 725 07 33 77.
Příloha k reklamačnímu řízení
Tyto údaje byli aktualizovány dne 1.11.2025
